08 september 2012

På min önskelista...

Nu börjar det vara höst på riktigt. 

Jag har gått och funderat på, hur behändigt det skulle vara med avkapade fingervantar. Ja, fast egentligen är de lite konstiga, eftersom jag själv fryser om just fingertopparna. Vantar med kapade fingrar och vantpåsen med, som man kan fästa med en knapp på vantknogarna vore därför ett val. De skulle vara perfekta på jobbet. Ibland behöver komma åt med fingrarna för att svara i jobbtelefonen eller plåstra om ngt barn, men annars kunde man ha det varmt om fingrarna. 

Igår tittade jag in till Accessorize och hittade bl.a. följande:

 
Som kunde matchas med t.ex dessa:



 
Dessutom kunde jag tänka mig en varm rock, som tål vind och vatten i en glad färg:

Rocken kan köpas via Halens nätbutik 
Finns det nån frivillig som vill finansiera?

Inga kommentarer: